- Realizeaza administrarea relatiilor intre clienti si departamentul de vanzari, productie, etc. (CRM).
- Ca si la cumparari toate legaturile dintre documente si istoricul evnimentelor aparute sunt salvate si intretinute.
- In orice moment de poate vizualiza o lista a comenzilor plasate (backlogul comenzilor). Comezile se pot prelua de la clienti intr-un mod facil, practic in timp se se vorbeste cu clientul la telefon.
- Se poate face managementul contractelor cu clientii.
- In functie de specificul companiei se pot factura automat toate comenzile plasate pentru o anumita zi.
- Se poate urmari un flux de genul: Cerere de oferta de la client -> analiza disponibilitate -> cerere de oferta furnizori -> analiza oferte -> oferta client -> comanda client -> comanda furnizor -> confirmare comanda furnizor -> confirmare comanda client -> receptie marfa de la furnizor -> facturare marfa la client. Pentru toate aceste operatiuni se inregistreaza legaturile intre ele si pot fi analizate.
- Un alt exemplu este ca pentru fiecare produs din stoc se poate determina motivul pentru care a ajuns acolo.
- Se pot genera automat comenzi de vanzare recursive pe baza contractelor.